štvrtok 22. januára 2015

Kiwi Smoothie

Kiwi Smoothie 

Potrebujete:
2 kiwi
1 banán
1 malý pomaranč (môžete využiť aj starší kus aby ste ho nevyhadzovali)
2-5 kociek ľadu (dobrovoľne)

Ošúpte si kiwi, nezabudnite odstrániť vnútornú bielu časť pretože tá vám pokazí chuť celého drinku. Ošúpte a nakrájajte banán, Záleží len na vás aké veľké kúsky si zvolíte a aké vyhovujú vášmu mixéru. Ja mám nekvalitný ručný mixér a tak krájam všetko na malé časti. Pokrájané kiwi a banán dajte do mixéra odšťavte pomaranč (šťavy netreba veľa a ak máte veľký pomaranč spravte si aj pomarančovú šťavu na neskôr). Ak máte záujem pridajte kocky ľadu, množstvo záleží od vonkajšej teploty ale viac ako 5 kociek by som nedávala lebo to už by ste mali príliš vodové (ja som pridala dve). Teraz všetko zamiešajte v mixéri tak 2-5 minút (záleží od mixéra, ak máte super kvalitný tak vám ho veľmi závidím a po 10 sekundách už asi máte hotovo). 
Vychutnajte si svoj drink :) odporúčam piť slamkou chutí to tak, ako by ste boli v Karibiku, stačí zavrieť oči. Ak vás omrzí smothie a aj napriek tomu sa chcete cítiť ako v karibiku, odporúčam Margotku, má to aj ďalšiu výhodu, odlžte si obal a zobere ho do auta aby ste mali ospravedlnenie ak náhodou nafúkate ráno po prežúrovanej noci, síce som to neskúšala ale chcela by som vedieť či to funguje u pánov policajtov, ak máte skúsenosť pridajte ju prosím do komentára. A ak si spravíte tento smoothie pridajte do komentára fotku (určite bude lepšia ako tá moja, fotím ako začiatočník ale snáď sa to časom zlepší, ani selfies mi moc nejdú ;) ).

Kiwi smoothie

You will need:
2 medium kiwi
1 bannana
1 small orange
2 cubes of ice (optional)

Cut kiwies and don t forget to cut the middle white part off. Cut bannana and put those togeter in blender. Add juice from orange and ice (optional). Mix it all together for 2-5 minutes (depends on quality of your blender). Spill the mixture to glass (3dcl) and you are done

Enjoy your drink :) I recomend to drink with straw in case there are some solid parts left. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára